Wednesday, July 8, 2009

kerja..kerja..kerja

aku memang suka kerja.. tetapi menarik ker kerja tu... aku pernah kena tindas sebab tak bekerja tetapi mereka tak sedar aku ada segulung paper... paper apakah itu.. shhhh rahsia. hidup aku penuh dengan rahsia. bukan senang nak jadi senang dan bukan susah nak jadi susah. apa yang aku lalui terlalu pahit hendak dikongsi. liku2 kehidupan aku banyak membuat aku terfikir. dalam sibuk2 tu, aku sempat gak usha orang.
bukan susah nak usha maklumlah aku nie pemarah.. eh silap.. pemurah.. eh lagi silap.. peramah.. betullll.. apa yang penting jadi peramah...hahah.. orang yang aku paling suka adalah orang yang orang lain tak suka.. suka trill lah katakan... trill sangat ker.. semuanya aku jawab kan.. itulah aku suka sangat bermonolog dalaman.
di ofis baru2 nie aku kena tangkap muat.. macam artis. bezanya aku tak tutup mukalah.. aku cuma "open". hmmmm.. apa2 pun aku tetap aku. aku baik pulak ngan orang, orang kata apa tau, ada apa2 ker.. macam biasalah aku cakap, suka hati akulah.. aku nyer diri, kau peduli apa... tension kalau orang dengar tapi itulah aku... suka buat benda yang orang lain tak berapa nak suka lah.
anyway, aku kenal sorang minah nie.. dia jadi kegilaan lelaki malaya kat tempat kerja. bagi aku kalau dah ada rupa.. fizikal ok.. biasalah tu tapi kan, kat ofis aku tu memang banyak buaya. pantang nampak cun sikit, asyik accident jer.. sedau2 lah diri... sejak dua 50 menjak nie kawan ngan orang melaka, hancus aku... jangan marah orang hang tuah..
mmm, aku nak citer pasal adik sorang nie.. yerlah nak tambah glamor dia...

No comments:

Post a Comment